Shop Mobile More Submit  Join Login
BronyState banner by CSImadmax BronyState banner by CSImadmax
this is a banner thing I did for :icontime-diver: and the guys from the BronyState.
already posted this last night on fimchan but meh! I'm gonna post it on DA too.
Add a Comment:
 
:iconrozbojnik2:
Rozbojnik2 Featured By Owner Nov 8, 2014
Oh it's that banner from loading at the server of ponytheater.org - the "Garry's Mod" Game, the Pony Cinema Mod! it's a good work!
Reply
:iconmlpegasis4898:
MLPegasis4898 Featured By Owner Mar 30, 2014  Hobbyist Digital Artist
Oh! Yes! I remeber seeing this at BronyState!!! Looks amazing!!! :aww: :aww: :aww:
Reply
:iconrexlare:
Rexlare Featured By Owner Sep 14, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Let me take a wild guess.

Spike- Like the stache?
Rarity- Uhhh.
Twilight Sparkle- Spike!
Pinkie Pie- Let it begin!!!
Applejack- This is gonna be good!
Rainbow Dash- This had better be cool.
Fluttershy- I'm so excited!
Reply
:iconworldwalker128:
WorldWalker128 Featured By Owner Sep 10, 2013
So much dumb stuff was done with this pic.
Wonder what you had in mind for them to be watching originally...
Reply
:iconcupcake-nightmare:
Cupcake-Nightmare Featured By Owner May 17, 2013
spike you sly dog
Reply
:iconlegendarygryphon:
legendarygryphon Featured By Owner Apr 6, 2013
Fluttershy: Aaaaaw...So cute!
Rainbow Dash: Pfffft....I've seen better.....
Apple Jack: Hehe....um Pinkie pie would you mind moving alittle to the left please........
Pinkie Pie: *watching endlessly*
Twilight Sparkle: SPIKE!!!
Rarity: Dafuq is this?
Spike: Heeello....
Reply
:iconcmc--scootaloo:
CMC--Scootaloo Featured By Owner May 2, 2013  Hobbyist General Artist
You got it! :D
Reply
:iconlegendarygryphon:
legendarygryphon Featured By Owner May 2, 2013
Teehee! :D
Reply
:icontdarulesclub4:
TDArulesclub4 Featured By Owner Jan 15, 2013  Student General Artist
LOL Spike XD Nice way to attract Rarity's attention XD
Reply
:iconpineycreek:
PineyCreek Featured By Owner Feb 9, 2013  Hobbyist Writer
Someone should tell him stroking his mustache makes him look more like a villain from an old black and white film.
Reply
:icontdarulesclub4:
TDArulesclub4 Featured By Owner Feb 10, 2013  Student General Artist
true, true XD
Reply
:iconsilverq10:
SilverQ10 Featured By Owner Dec 22, 2012  Student Digital Artist
Oh my gosh, I love the lighting! You draw the ponies so well, though I don't wtch the show, I can almost see what kind of characters they wold be... great job!
Reply
:icontrinson:
trinson Featured By Owner Nov 8, 2012
Trying to figure out the movie they are watching. Well the kind of movie.

Seeing as Fluttershy is excited and RD is board. It must be a romantic or drama.
Seeing the look on Pinkies face, Romantic Comedy.
Not sure of what to make of RJ. I think she just wants more room since Pinkie sure clean out the snack bar.
I want to believe that the movie is Rated R. All the girls are old enough (if just) to see an R rated film, but spike is not.
Hence why Spike has on his mustache as a disguise and Twilight is mad at him.
Rarity is just caught in the middle of them.
If not that rating then Spike obviously did something.... bad. He has a very naughty look on his face, when looking at Rarity. I just want to think he is trying to flirt with her at an R rated movie.

Still, I can't imagine Fluttershy going to many R Rated films looking that excited. The movie probably looked good to her or has her favorite actors. She will probably just look away during all the R rated stuff. ;P
Reply
:iconpiknicx:
PikNicx Featured By Owner Sep 21, 2012
So cute! <3
Reply
:iconopdeverent:
Opdeverent Featured By Owner Jul 2, 2012
Lol
Reply
:iconmeepymeeper:
MeepyMeeper Featured By Owner May 2, 2012  Hobbyist Traditional Artist
OMG YOU DRAW AWESOME PONIES
Reply
:iconxmasskills:
xmasskills Featured By Owner Apr 29, 2012
i can never get over spike and his epic stache
Reply
:iconhhswn:
hhswn Featured By Owner Apr 27, 2012
This is gonna be me and my friends May 4th when I drag them all down to the theater for the movie I've been waiting 5 years for.
Reply
:iconbi0hero:
Bi0Hero Featured By Owner Apr 25, 2012  Student Artist
great work!
Reply
:iconstartrekqplz:
StarTrekQPLZ Featured By Owner Apr 24, 2012
Nice! *favs*
Reply
:iconthy42:
Thy42 Featured By Owner Apr 23, 2012
So cute! :D
Reply
:icond3rb:
d3rb Featured By Owner Apr 22, 2012
Love it
Reply
:icongentlemanpanda:
GentlemanPanda Featured By Owner Apr 18, 2012  Hobbyist
I'm trying to figure out exactly what movie they'd be watching so each expression matches perfectly.... am I the only one doing this?
Reply
:iconcmc--scootaloo:
CMC--Scootaloo Featured By Owner May 2, 2013  Hobbyist General Artist
I have not, but the idea is great.
My first thought is "Charly and the Chocolate Factory".
That's truly a movie Rainbow Dash would be bored of, with all those cute cheesyness, and that Pinkie Pie would love with all those chocolates and sweets.
And Fluttershy.... well, I don't think there are animals in it, but I think she has also a crush on cute things in general, so she would probably love this movie. :)
Reply
:icongentlemanpanda:
GentlemanPanda Featured By Owner May 3, 2013  Hobbyist
BRILLIANT! I completely agree ^_^ I think a majority of Disney movies would work here too.
Reply
:iconcmc--scootaloo:
CMC--Scootaloo Featured By Owner May 3, 2013  Hobbyist General Artist
Thanks! Your praise makes me very happy! :)

Disney Movies.... Hmm, yeah Rainbow Dash probably would be bored by Disney Movies and Fluttershy would love it.
But I cannot come up to a reason why Pinkie should love them.
Not all Disney Movies show many sweets, I think even the minority of them does that.
Reply
:icongentlemanpanda:
GentlemanPanda Featured By Owner May 4, 2013  Hobbyist
[link] <-- Pinkie still likes cutsie wootsy things! Like cute little animals :D
Reply
:iconcmc--scootaloo:
CMC--Scootaloo Featured By Owner Jun 9, 2013  Hobbyist General Artist
Sorry for my late answer.
Last month, I hadn't watched this episode yet, so I don't wanted to watch the scene, and so, I couldn't answer.
But now I began with S3 and saw it, so 'am able now.^^

Yeah, I know what you're mean now, so you're right.^^
And here I come with another movie, that should fit even better:

Bambi.

Fluttershy will love it, because of all the animals; Rainbow Dash likes only cool things, not cute little animals (as seen in "Find a Pet"), so she will be bored; and Pinkie Pie, well, the way you said.^^
Yeah, I'm sure now, they totally watching "Bambi" there! :D
Reply
:icongentlemanpanda:
GentlemanPanda Featured By Owner Jun 10, 2013  Hobbyist
Clearly they aren't at the sad part yet O_o
Reply
:iconcmc--scootaloo:
CMC--Scootaloo Featured By Owner Jun 11, 2013  Hobbyist General Artist
Yeah, they probably more at the beginning of the movie.

The sad part:

:iconfluttercryplz: :icondashieohnowhatplz: :iconpinkiepiesad: :iconcrylightsparkleplz: :iconraritycryingplz:



Hmm, there are no good sad pictures for Applejack and Spike. :\
Reply
(2 Replies)
:iconcomedic44:
Comedic44 Featured By Owner Apr 16, 2012  Hobbyist Digital Artist
Mystery Pony Theater 3000...

Cheerio!
Reply
:iconmafon:
Mafon Featured By Owner Apr 11, 2012
it's magnificent
Reply
:iconwwii44:
WWII44 Featured By Owner Apr 10, 2012
I love RDs "I seen this film before"/"Not another chick flick again" expression.
Reply
:icontilit11:
tilit11 Featured By Owner Apr 8, 2012  Student General Artist
Spike ^^
Reply
:icongranonis:
Granonis Featured By Owner Apr 3, 2012
Wow, Spike. Did you really get Twilight to give you a mustache for the movie so you could impress Rarity?
Reply
:iconrobatxd:
RobatXD Featured By Owner Apr 1, 2012  Hobbyist
OMG Spike haha xD and Dashie xD omg sooo bored
Fluttershy and Applejack sooo cute :DDDD
and wth Pinkie xD ?
Reply
:iconvirgil592:
virgil592 Featured By Owner Mar 25, 2012
Rainbow Dash may be bored now, but wait till she sees the preview for "Daring Doo and the Last Crusade."
Reply
:iconjane-the-unknowing:
Jane-the-Unknowing Featured By Owner Mar 13, 2012  Student Writer
Nice mustache spike XD
This is amazing hun! great job!
Reply
:iconmeckaniktumblr:
MeckanikTumblr Featured By Owner Mar 7, 2012
AAOMG HOLY S*** THIS IS AMAZING
Reply
:iconrainbowjack1:
RainBowJack1 Featured By Owner Mar 6, 2012
I love the new banner it looks cute RD looks borde and Spike it trying his Mustage thing agian love it really nice job
Reply
:iconseven-097:
seven-097 Featured By Owner Mar 4, 2012
Haha! This is really cute!

What movie are they watching? :D
Reply
:icontawverni:
Tawverni Featured By Owner Apr 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
Human Centipede. :iconantijokechickenplz:
Reply
:iconzoidledoidle:
zoidledoidle Featured By Owner Feb 26, 2012  Hobbyist General Artist
Awesome!
The lighting is amazing! x3
Reply
:iconrandomfoxfan:
RandomFoxFan Featured By Owner Feb 25, 2012  Hobbyist Artist
lol Spike you devil u XD
Reply
:iconradacola:
RadaCola Featured By Owner Feb 20, 2012  Hobbyist General Artist
ROFL copter! This is Awesome!
/) brohoof (\
Reply
:iconsoriokink:
Soriokink Featured By Owner Feb 19, 2012  Hobbyist General Artist
Pinkie: Ohh! This is my favorite part of the movie!
AJ: ...bBut um.. it hasn't even started yet...
FS: Ohh, i see them to! You're right pinkie!
Twilight: Spike what are you doing?
Spike: you know you love it.
Rarity: *not saying anything*
Rd: dumb ads...
Reply
:iconqueenlucysusan:
QueenLucySusan Featured By Owner Feb 9, 2012
That's amazing, I like this..
Reply
:iconpremann:
Premann Featured By Owner Feb 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
good job!! ;-)
Reply
:iconsjstansbury:
SJStansbury Featured By Owner Feb 1, 2012  Hobbyist General Artist
This is great, I really love how you got all of the pony's are into the movie, while RD is like "Gimme a break".
Reply
:icontheunknownp:
TheUnknownP Featured By Owner Jan 28, 2012
My little theater :) nice job
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
October 8, 2011
Image Size
1.7 MB
Resolution
2700×900
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
32,350 (2 today)
Favourites
2,215 (who?)
Comments
278
Downloads
2,253
×