Shop Mobile More Submit  Join Login
oh yeah? YEAH! by CSImadmax oh yeah? YEAH! by CSImadmax
ok that season finale was cool, I liked the songs (all of them! too much songs!) and derpy is back!, I should probably do something with her soon.
anyway have a weird comic because I don't have anything better to do.

also share your opinions about the season finale! you liked it? you didn't? (I want to hear what people think about it.)
Add a Comment:
 
:iconanimeak116:
animeak116 Featured By Owner Jan 28, 2016
Cats like "chicken wings"

Parents: you double crossing......

Not gonna be in that argument.
Reply
:icontheunisister:
TheUnisister Featured By Owner Nov 12, 2015  Student General Artist
LOL totally obli- OMG Twily's mother WAS ACTUALLY CHEATING? LOL wow...
Reply
:iconkatrueyumenikki:
KatrueYumeNikki Featured By Owner Aug 23, 2015  Hobbyist General Artist
huh
Reply
:iconsimulatorwave:
SimulatorWave Featured By Owner Edited Jun 9, 2015
I'd like to just spread more awareness about this guy who posted a lot of other people's artwork including this piece. He did it around two years ago but somehow the posted pics are still up.

Chile1112
Reply
:iconcrystaldiamondsparkl:
CrystalDiamondSparkl Featured By Owner Jun 2, 2015  Student Digital Artist
lol
Reply
:icondawnstar0425:
dawnstar0425 Featured By Owner May 3, 2015  Student Traditional Artist
why are Twilights parents mad?
Reply
:icondbzfan12:
DBZFan12 Featured By Owner Jul 7, 2015  Hobbyist Writer
Twilight's dad think's that his wife was cheating on him, and one thing lead to another.
Reply
:icone-m-c-90383:
E-M-C-90383 Featured By Owner May 27, 2015  Hobbyist Artisan Crafter
The joke is that Twilight Velvet (mother)you-know-whated with a Pegasus and that's why Twilight is an alicorn.
Reply
:iconkatrueyumenikki:
KatrueYumeNikki Featured By Owner Aug 23, 2015  Hobbyist General Artist
but twilight hasnt had wings during her whole life!
Reply
:icondrx-raven:
DrX-Raven Featured By Owner Dec 22, 2015
Raven: It's a joke, not the pegasus. The difference between them is that you don't take the joke so hard.
Reply
:iconkatrueyumenikki:
KatrueYumeNikki Featured By Owner Dec 22, 2015  Hobbyist General Artist
ookay, I'll pretend I get it.
Reply
:icondrx-raven:
DrX-Raven Featured By Owner Dec 22, 2015
Raven: I was referring to the birds and the bees.
Reply
:iconfelislupus:
FelisLupus Featured By Owner Jan 2, 2016  Hobbyist Traditional Artist
Dang, that's a might fine horn you got there. Pearl Emote 20 
Reply
:icondrx-raven:
DrX-Raven Featured By Owner Jan 2, 2016
Raven: ...... I fail to see the relevance...
Reply
(1 Reply)
:icontrecegato:
trecegato Featured By Owner Apr 15, 2015
Poor dad.
Reply
:iconcassiealicorn:
CassieAlicorn Featured By Owner Apr 11, 2015
Lol XD
Reply
:iconbonbon1heart:
BonBon1Heart Featured By Owner Apr 1, 2015  Student Artist
i didn't know that Twilight had a cat XD
Reply
:iconsweetiepaul:
SweetiePaul Featured By Owner Apr 1, 2015  Student Filmographer
Twilight: You think Shining Armor will like them too Mr. Whiskers?
Mr. Whiskers: MEOW! (Translation: YES!)
Reply
:iconkaypuppycat123:
KayPuppyCat123 Featured By Owner May 17, 2015  Student General Artist
Then he tries to eat her wings
Reply
:iconstaredeclipse:
StaredEclipse Featured By Owner Mar 19, 2015  Student Traditional Artist
How to end a marriage in five seconds flat Kill All Humans :kiwf: robot emoticon :fire: Blade board 
Reply
:iconcornershot:
cornershot Featured By Owner Feb 8, 2015
that was this mornning xD
Reply
:iconcatwarrior172:
catwarrior172 Featured By Owner Jan 7, 2015
i like the cat
Reply
:iconcream1311:
Cream1311 Featured By Owner Oct 21, 2014  Student Traditional Artist
SO COOOOOOOOOOOOOOOL¡¡¡¡¡¡¡¡¡ XD
Reply
:iconhypersonic590:
hypersonic590 Featured By Owner Oct 16, 2014
please show us the cat backstory
Reply
:iconcutepegasister121:
Cutepegasister121 Featured By Owner Nov 5, 2014
he´s a pet cat, does he need a backstory? a personality is enough
Reply
:iconcuddlerose:
cuddlerose Featured By Owner Oct 5, 2014  Student Traditional Artist
... its ok but I kinda thought both twily's  parents would be happy for her...
Reply
:iconllamahugger:
LlamaHugger Featured By Owner Aug 20, 2014
LOL Mr. Whiskers!!
Reply
:icongoldendoctor:
Goldendoctor Featured By Owner Jul 18, 2015
NO MR. WISKERS, BAD KITTY, BAD BAD KITTY

(that's from the Attack On Titans parody "A Slap On Titans")
Reply
:iconllamahugger:
LlamaHugger Featured By Owner Aug 1, 2015
I know! .:puppy happy love:. 
Reply
:iconsky-zoned:
Sky-Zoned Featured By Owner Aug 6, 2014
Omg Twilight's parents are crazy funny here! >:3
Reply
:iconaxon-matters:
axon-matters Featured By Owner Jul 25, 2014
Wait...Twilight's mom cheated on her husband?
Reply
:iconluthask:
LuthasK Featured By Owner Jul 16, 2014
Jerry!  Jerry!  Jerry!  XD
Reply
:iconshakirb549:
shakirb549 Featured By Owner Edited Aug 8, 2014  Student Artist
Jerry
Reply
:iconmoonlightandmore:
MoonlightAndMore Featured By Owner Jul 7, 2014  Hobbyist Digital Artist
I love your comics! they are very funny and i cant wait to see more!
Reply
:iconmylittlepony123458:
mylittlepony123458 Featured By Owner Jun 17, 2014
I didn't know she had a cat! :D
Reply
:icondragontamer360:
DragonTamer360 Featured By Owner Apr 4, 2014  Hobbyist General Artist
lol
Reply
:iconmlpegasis4898:
MLPegasis4898 Featured By Owner Apr 4, 2014  Hobbyist Digital Artist
This is genious!!! Love this so much!!! :happybounce: :happybounce: :happybounce:
Reply
:icondarkmist1967:
DarkMist1967 Featured By Owner Feb 15, 2014   General Artist
what the cat was liking it's lips...
wait! NO KITTY SHE'S NOT  BIRDY!
Reply
:icon66666666666666667777:
66666666666666667777 Featured By Owner Feb 14, 2014  Student Digital Artist
funny 

Reply
:iconpip-boy11:
pip-boy11 Featured By Owner Jan 19, 2014
its just perfect :D
Reply
:iconkerry-a-wolfe:
Kerry-A-Wolfe Featured By Owner Jan 2, 2014  Student General Artist
Ha!
Reply
:iconshimmerthecat:
shimmerthecat Featured By Owner Dec 26, 2013  Hobbyist General Artist
I am Cadance! the princess of the tissues!
Reply
:iconazreal258:
AZREAL258 Featured By Owner Sep 21, 2013
They just ruled out magical transformation.
Reply
:iconprincessprt:
princessprt Featured By Owner Oct 28, 2013  Hobbyist General Artist
maybe we should tell them?
Reply
:iconpyramidhead90:
PyramidHead90 Featured By Owner Dec 22, 2013
Nah, leave them alone for about ten minutes and then tell the survivor.  It's much more entertaining and soul crushing that way.
Reply
:iconprincessprt:
princessprt Featured By Owner Dec 23, 2013  Hobbyist General Artist
...ya your right
Reply
:iconazreal258:
AZREAL258 Featured By Owner Oct 28, 2013
Yeah I agree.
Reply
:iconprincessprt:
princessprt Featured By Owner Oct 28, 2013  Hobbyist General Artist
you want to tell them or should I?
Reply
:iconazreal258:
AZREAL258 Featured By Owner Oct 28, 2013
I'll tell them unless you want to of course.
Reply
:iconprincessprt:
princessprt Featured By Owner Oct 29, 2013  Hobbyist General Artist
you telll him I`ll tell her
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
February 16, 2013
Image Size
978 KB
Resolution
713×2000
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
182,658 (9 today)
Favourites
4,194 (who?)
Comments
1,045
Downloads
1,350
×